samochod Michala ktory kupil sobie e36 turbo. Siedzial tam holset hx35 ktory za bardzo neichcial wstawac, (od 4tys) . Samochod w ladnym stanie tecznicznym, ale lalo sie olejem, nie jechalo to wogole ,troche kosztowal a ze instalacja byla zrobiona przez poprzedniego wlasciciela tak jak byla to nalezalo to poprawic.
Od nowa dolot 3 calowy (stary 2" z groszami podobnie jak wydech to masakra jakas).
Przed modyfikacja bylo 300+ , po zmianach wyszlo ponad 400 hp. Doladowanie od nastroju - 1 bar +
Maska wycieta i sklepany kielich to nie nasza robota ! a ze sie miescilo to tak zostalo ;) :)
ok, nie nawijam . pozdrawiam k64
motorownia:
-blok m50b25 (żeliwny) VANOS po ponownym planowaniu.
-wał seria m50b25
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~ odprezony normalnie przekladka,
-zwykle sruby 2 x uszczelka seryjna pod glowice itd.
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
- świece NGK stopien zimniejsze (stare tracily iskre)
- pokrywa proszkowo pomalowana, nowe uszczelki tu i tam zeby nie kapalo
- vanos po regeneracji
Turbina:
Replika GT35 z naszej oferty http://performance.k64.pl
ar 63 - potencjał do 500 + ktora juz zdala egzamin w niejednym furaczu.
lozyska: jorurnal b. - 360 .
chlodzenie : woda + olej / lub ver bez wody.
strona zimna: AR/70
strona goraca: AR/ 63
wymiary wirników:
przód (ssanie 68/83)
tyl (wirnik spalin): 57/64,4 mm
wydech wylot: 58mm
dolot: na 63mm
moc: do 450HP. +
flansza T3 , wydechowa 5 bolt
Układ dolotowy:
- intercooler 450x300x76mm , dolot 3"
- odma odłączona z układu
- usunięty filtr węglowy
- blow off hks 4 replika .
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna
- samco itd
- dolot nierdzewka
Układ wydechowy :
- kolektor wydechowy TOPmaunt zeliwny przerobiony przez poprzedniego wlasciciela (dospawna flansza).
- zawór Wastegate zew.
- przelot : 3cala" bez niczego .
- flansza wydechowa turbiny zamknietą na wg który mógł by tam być umieszczony.
-lacznik elastyczny .
Układ wtryskowy:
- wtryski 430 bosh zielone. (ledwo co uciagly)
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny. + fmu saard "sportowy" regulator.
- replika pompy bosh 044 .http://performance.k64.pl
Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem,
- czujniki EGT , BOOST, c. oleju, tmp. oleju. sonda afr podlączona do korekcji w det.
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika.
- konwersja na map sensor + fuel implant
Układ chłodzenia:
- seria, m50b25.
- aaa chlodnica oleju (ja bym sie tego pozbyl) - pozostalosc po wlascicielu.
ZWIESZENIE TYL I PRZOD GWINT, jakies tam felgi , nisko szeroko, generalnie wizja wlasciciela co nas malo interesuje.
auto generalnie lata ,michal zadowolony ,
na 3 biegu brak trakcji.
POZDRO k64.pl
foteczki i media
jakis tam film
http://www.youtube.com/v/wvY1x3fv-w4