Projekty, realizacje.

samochod Michala ktory kupil sobie e36 turbo. Siedzial tam holset hx35 ktory za bardzo neichcial wstawac, (od 4tys) . Samochod w ladnym stanie tecznicznym, ale lalo sie olejem, nie jechalo to wogole ,troche kosztowal a ze instalacja byla zrobiona przez poprzedniego wlasciciela tak jak byla to nalezalo to poprawic. Od nowa dolot 3 calowy (stary 2" z groszami podobnie jak wydech to masakra jakas). Przed modyfikacja bylo 300+ , po zmianach wyszlo ponad 400 hp. Doladowanie od nastroju - 1 bar + Maska wycieta i sklepany kielich to nie nasza robota ! a ze sie miescilo to tak zostalo ;) :) ok, nie nawijam . pozdrawiam k64

motorownia:

-blok m50b25 (żeliwny) VANOS po ponownym planowaniu.
-wał seria m50b25
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~ odprezony normalnie przekladka,
-zwykle sruby 2 x uszczelka seryjna pod glowice itd.
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
- świece NGK stopien zimniejsze (stare tracily iskre) - pokrywa proszkowo pomalowana, nowe uszczelki tu i tam zeby nie kapalo
- vanos po regeneracji

Turbina:

Replika GT35 z naszej oferty http://performance.k64.pl
ar 63 - potencjał do 500 + ktora juz zdala egzamin w niejednym furaczu.

lozyska: jorurnal b. - 360 .
chlodzenie : woda + olej / lub ver bez wody.
strona zimna: AR/70
strona goraca: AR/ 63

wymiary wirników:
przód (ssanie 68/83)
tyl (wirnik spalin): 57/64,4 mm
wydech wylot: 58mm

dolot: na 63mm

moc: do 450HP. +
flansza T3 , wydechowa 5 bolt

Układ dolotowy:
- intercooler 450x300x76mm , dolot 3"
- odma odłączona z układu
- usunięty filtr węglowy
- blow off hks 4 replika .
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna
- samco itd
- dolot nierdzewka


Układ wydechowy :
- kolektor wydechowy TOPmaunt zeliwny przerobiony przez poprzedniego wlasciciela (dospawna flansza).
- zawór Wastegate zew.
- przelot : 3cala" bez niczego .
- flansza wydechowa turbiny zamknietą na wg który mógł by tam być umieszczony.
-lacznik elastyczny .

Układ wtryskowy:
- wtryski 430 bosh zielone. (ledwo co uciagly)
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny. + fmu saard "sportowy" regulator.
- replika pompy bosh 044 .http://performance.k64.pl

Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem,
- czujniki EGT , BOOST, c. oleju, tmp. oleju. sonda afr podlączona do korekcji w det.
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika.
- konwersja na map sensor + fuel implant

Układ chłodzenia:
- seria, m50b25.
- aaa chlodnica oleju (ja bym sie tego pozbyl) - pozostalosc po wlascicielu.

ZWIESZENIE TYL I PRZOD GWINT, jakies tam felgi , nisko szeroko, generalnie wizja wlasciciela co nas malo interesuje. auto generalnie lata ,michal zadowolony , na 3 biegu brak trakcji.

POZDRO k64.pl

foteczki i media



jakis tam film
http://www.youtube.com/v/wvY1x3fv-w4

Doładowane bmw ...
Nasza strona www.k64.pl

powstała już jakiś czas temu, a teraz witamy w nowej jej odsłonie. Dd 2010r. podążamy za tematem doładowania silników bmw i odnosimy w tym sukcesy. Temat raczkował ponad 3 lata temu i wtedy udało nam się zbliżyć jako pierwszym w kraju do granic 400KM z seryjnego słupka m50b25 a obecnie jest to 600KM na seryjnym dole z silnika bmw, oraz nasz skromny projekt hobbystycznie ukazał nam 740KM i 1000nM z tego samego silnika, który jest nadal rekordem w Polsce i tym samym et 11,2 na 400metrów (1/4mili) z silnikiem m50. Jako pierwsi w kraju przetestowaliśmy turbiny zza wieliej wody szczegółnie modele gt35, później gt28 i seria Txx - obalając zresztą pare mitów ;) które zagościły w większości Polskich projektach. Posiadamy najlepsze repliki w kraju w najlepszych cenach.

Obecnie skupiamy się na KPL zestawach turbo , oraz na sprzedaży części przeznaczonych dla tuningu mechanicznego.

Ponadto nie tylko sprzedajemy ale również modyfikujemy wszystko co wiąże się z marką BMW. Zapraszamy do poszczegółnych działów, zdradzamy pare tajemnic ;)




wybrane nasze aukcje

KomentarzePaneleAllegro.pl

  darmowe panele aukcyjne

Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
keyword: www.k64.pl - BMW TURBO & KOMPRESOR PERFORMANCE, KOMPRESSOR, EATON M62 M50, BMW TUTURBOCHARGER
SUPERCHARGER ,GT35, GT40, M50, M52, S50, S52 turbo, k64@tlen.pl, Kamil Szczyrbowski
BMW turbo, kit zestaw turbo, turbiny bmw turbo holset bmw hx35 hx40 , uturbianie bmw,
strojenie ,afr, ecumaster det 2 3 bmw turbo.