Projekty, realizacje.

E36 m3 / m50b25 Turbo, "lecem bokiem szuram hokiem" :) 1 konkrety: e36 turbo z budzie m3 która nieco już przeszła :heh:
Anglik, Projekt dla TOmka który lata troche bokami w UK dla "fanu" ,
chyba to był angielski bodykit w który niestety nie mogliśmy ingerować, jest specyficzny :) :)

Seryjnie było tam S50 evo 3,2 ale niestety raz padło później znów no i na szybciora wpadło m50b25
odpaliło , a do nas należało "zaturbienie". No więc odprężyliśmy i dmuchneliśmy ;)
podziekowania dla Leszoka za pomoc zeby to szlo zdazyc z terminem .
sprawcą zamieszania było kolejny raz turbo replika gt35.30 .63 ta bez surga ,
Było to kolejne raz sprawdzenie czy jest to dobre turbo dla "taniego" driftu .
- taniego mając na myśli turbo które nie kosztuje więcej niż 1400zł ;) replika dostępna u nas na sklepie http://turbobmw.eu

zapraszam wszystkich po te turbo, naprawde robi robote.

3400 pełny boost, 400KM . doładowanie 0,9 bara

modyfikacje:

M50b25 w budzie m3 pokopana do szurania na vanosie.

sprzęgło:
aktualnie: dwutarcz k64

Układ dolotowy:
- intercooler 450x300x76mm ,
- 3 cale dolot waz do przepustnicy
- odma odłączona z układu
- usunięty filtr węglowy
- blow off replika hks 4
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna

Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy powered by k64. Turbo zmiesciło sie pod maską.
- zawór WG 60mm .
-wydech 40cm w maske z katalizatorami i wogole wygluszony :śmiech: /
anglik a więc holernie ciezko było by i tak wyjsc z wydechem !
dobrze ze to taki specyficzny wóz.

Układ kierowniczy uniemożliwia wyjscie z wydechem, turbo na dole rowniez nie jest mozliwe do ustawienia.

Swiece stopien zimniejsze i ogólnie caly zestaw od nas


Układ wtryskowy:
- wtryski 440 bosh
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny.
- zmieniona pompa paliwa / REPLIKA 040.
polecam do 400 daje rady a seryjna z m3 evo jednak juz nie :heh:

Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem.
- czujniki EGT , BOOST, ciesnienie oleju.
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika. brak przeplywki.
- fuel implant

Układ chłodzenia:
- zmodyfikowany nieco z m3, chlodnica m3 , itd.


media:

TAK przyjechalo:






















































wykres


filmy>
film 1

film 2

pozdrawiam k64 ;)

Doładowane bmw ...
Nasza strona www.k64.pl

powstała już jakiś czas temu, a teraz witamy w nowej jej odsłonie. Dd 2010r. podążamy za tematem doładowania silników bmw i odnosimy w tym sukcesy. Temat raczkował ponad 3 lata temu i wtedy udało nam się zbliżyć jako pierwszym w kraju do granic 400KM z seryjnego słupka m50b25 a obecnie jest to 600KM na seryjnym dole z silnika bmw, oraz nasz skromny projekt hobbystycznie ukazał nam 740KM i 1000nM z tego samego silnika, który jest nadal rekordem w Polsce i tym samym et 11,2 na 400metrów (1/4mili) z silnikiem m50. Jako pierwsi w kraju przetestowaliśmy turbiny zza wieliej wody szczegółnie modele gt35, później gt28 i seria Txx - obalając zresztą pare mitów ;) które zagościły w większości Polskich projektach. Posiadamy najlepsze repliki w kraju w najlepszych cenach.

Obecnie skupiamy się na KPL zestawach turbo , oraz na sprzedaży części przeznaczonych dla tuningu mechanicznego.

Ponadto nie tylko sprzedajemy ale również modyfikujemy wszystko co wiąże się z marką BMW. Zapraszamy do poszczegółnych działów, zdradzamy pare tajemnic ;)




wybrane nasze aukcje

KomentarzePaneleAllegro.pl

  darmowe panele aukcyjne

Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
keyword: www.k64.pl - BMW TURBO & KOMPRESOR PERFORMANCE, KOMPRESSOR, EATON M62 M50, BMW TUTURBOCHARGER
SUPERCHARGER ,GT35, GT40, M50, M52, S50, S52 turbo, k64@tlen.pl, Kamil Szczyrbowski
BMW turbo, kit zestaw turbo, turbiny bmw turbo holset bmw hx35 hx40 , uturbianie bmw,
strojenie ,afr, ecumaster det 2 3 bmw turbo.