K64 bmw garage & &
  performance

  

 



  Odsłon / Ogólny
    2012.01.01

Ile ładujesz? ;)
0,5 bara
0,6 bara
0,7 bara
0,8 bara
0,9 bara
1.0 -> 1,3
do 1,5 bara.



Pagerank dla www.k64.pl

Powiadamiacz

Powiadom znajomych




Powiadomienia
www.k64.pl BMW PERFORMANCE / subskrypcja / news / nowości

Zapisz się / Twój email

dodaj usuń
 

Sklep internetowy dostępny pod adresem:
www.performance.k64.pl



Wszystkie dostępne produkty oraz usługi świadczone przez k64 garage,
dostępne właśnie w sklepie.
Dla firm oraz stałych klientów rabaty oraz promocje.
kontakt: +48 692268888 k64@tlen.pl
gg: 7533850 , facebook: https://www.facebook.com/K64.bmw

 

 BMW E36 TURBO M50 2,5L TURBO GT35 (replika)
 Mat Suszara ;) 394KM 504nM , bez kucia 0,9 bara !

 Stage 2 to właściwie w dalszym ciągu stage 1 gdyż silnik pozostał seryjny.
 Tłoki , korbowody ,wał , pojemność do dalej orginał m50b25.
 Acz kolwiek zmiany były oczywiste, moc wskoczyła
 w pułap 400+ przy nie wiele większym doładowaniu w stosunku do stage1.
 Cel był jeden: auto miało się lepiej napędzać i wygenerować max moc
 W najważniejszym przedziale obrotów. I udało się ;)
 To w tym setpupie udało się zrobić 12,5 ET i poniżej 4sek do 100km/h.


 Był to / jest. pierwszy taki wynik na seryjnym M50 2,5L w Polsce.


   najważniejsze zmiany:

 -Turbina GT35 (replika) (szczegóły niżej)
 -Głowica została ściągnięta dla sprawdzenia.
 -powiększone zostały kanały wydechowe głowicy
 -przeróbka kolektora wydechowego z dołożonym wyjściem na WG zew.
 -dodany zawór WG 60mm vband
 -zimniejsze świece
 -Procedura startu (launch control) z poziomu det 2 (pod pedałem sprzegła)
 -Wskaźnik cisnienia paliwa
 -Regulator Cisnienia paliwa FMU 1:1 (1bar w dolot + 1 bar więcej na listwie)
 -Samo ciśnienie na listwie dla wolnych 4 bar / wot: 5 bar.
 -Zawieszenie przebudowane, poliuretany ...
 -Zagościły sliki AVON 10,5 / 26 .
 -wydech 2,5 cala pełny przelot bez tłumików.
 -IC powiększony
 -zmieniony całkowicie dolot.
 -zwiększenie doładowania
 -bardziej bezpieczne strojenie.
 -dyferencjał z 1,8TDS 100% szpera.


 STAGE 2 / M50 2,5L + turbo GT35

 MODEL:
 BMW E36 sedan 325i M50B25 (bazowo 318i) 93r

 opcje wyposazenia:
 standard, najbardziej uboga ver jaka istnieje.

 MODYFIKACJE:
 Silnik seryjny (bez kucia) / tak jak w stage 1

 MOC finalnie :400+KM 500nM+ nie udokumentowana, boost 1,2 bara.
 Udokomentowane 394KM i 504nM - hamownia obciążeniowa MAHA 0,9bara.

 silnik M50B25 bez vanosa 92r. / ze stage 1
 -dół seryjny - bez dotykania przebieg,
 -kompresja jak fabryka na każdym z cylindrów.
 -po odprężeniu 10~ na cyl.  -głowica sciagnieta, splanowana (00,0016)
 -odprężony do ~ 8,0:1
 -dwie seryjne uszczelki 1,75 + przekładka między nimi 1,1mm
 -sruby do glowicy zwykle GOETZ.
 -wymieniony rozrzad tj lancuch, slizg glowny.
 -sprawdzone cisnieniowo zawory , glowica...
 -spływ oleju w obudwie rozrządu.


 Turbina:
 -oznaczenie GT35 (replika) - (posiadam w sprzedaży)
 -Chłodzona i smarowana olejem.
 -potencjał do 650KM (2bary) .
 -Jest to hybryda pomiędzy garrettem GT3788R a garrettem GT4088.
 -lozyska: jorurnal b. - 360 .BR>  -strona zimna: AR/70
 -ssanie: 102mm !
 -strona goraca: AR/ 1.0~ TWIN SCROOL
 -wymiary wirników:
 -ssanie: 67mm/83mm (garrett gt3582r 61/82.00) (holset hx35 58/70)
 -tyl (wirnik spalin): 61,4 mm

 Układ dolotowy:
 - cały dolot z rur aluminiowych 60mm
 - złączki silikonowe samco, reszta na sztywno spawana (alu i nierdzewka)
 - intercooler z rdzeniem 61cm x 33cm z wyjściami po 3`
 - przepływonierz usunięty z układu /konwersja na map
 - odma odłączona z przepustnicy i krokowego , wypuszczona w atmosfere
 - usunięty filtr węglowy
 - usunięty wąż z odprężeniem baku paliwa
 - filtr stożkowy / brak ;)
 - Blow Off properfekt + HKS

 Układ wydechowy:
 - TOPMAUNT kolektor z nierdzewki własnej roboty
 - wyjście na zew WG 60mm VBAN + przegroda Twin Scrool
 - przeciete flansze , wwiert na EGT
 - downmount turbo wydech 2,5`
 - przelot : 2,5cale od Turbo do Konca
 - tłumik końcowy : BRAK
 - tłumik srodkowy: BRAK

 Układ wtryskowy - paliwa :
 - wtryski 460cc LUCAS wysokoomowe
 - regulator cisnienia paliwa FMU 1:1 progresywny
 - zmieniowe wszystkie weze paliwowe
 - usuniety przewod odprezajacy bak paliwa

 Elektronika, zegary
 - ECUMASTER DET II
 - brak sondy lambda
 - sonda innovate
 - dodatkowe wskazniki : boost, egt - auto gauge
 - map sensor motorola do 1,5bara.
 - Wskaźnik C. Paliwa.

 Układ chłodzenia:
 - seria z 1,8i nowa chlodnica
 - visco orginalne z 1,8i

 Układ napędowy:
 - sprzęgło na bazie 3.0 D (tarcza 2,8, docisk i zamach m57 330d)
 - skrzynia z 1,8i , dyfer 1,8TDS (długie biegi),
 - zaspawany most (mala głowa)

 Zawieszenie i układ jezdny
 - gwint przód, tył seryjne amory utwardzane
 - opony przód 205 x 50 x 15, opony tył: 255 x 15 x 26 cali AVON slik

 Układ hamulcowy:
 seria z 1,8 :)

 BODY KIT
 - przód seryjny zderzak z e36 po lifcie,wycięty na IC
 - tyl zderzak seryjny + dokladka `m
 - cała buda na gładko (bez listw),pomalowany akrylem + mat pasta (mat)


  finalne podsumowanie:

  auto "rwie" jak wściekłe od 4tys rpm :),
  turbina dużych rozmiarów<, realnie do max 600koni .
  Doładowanie stałe do końca , EGT w normie
  Idealny setup do dragu lub robienia najlepszych czasów w seryjnym m50
  pełny boost między przepięcimi biegów!
  Moment obrotowy i moc o wiele większa porównaniu do stage1
  gwałtowne zerwanie trakcji przy 4tys rpm.
  Auto z tym setupem było użytkowane około roku czasu na 1/4 mili !
  Wystrojony na ecumaster DET 2 , z konwersją na map sensor.
  Zmierzona MOC 394KM i 504nm !!!
  czas na 1/4 mili 12,5 na mokrej nawierzchni !

  Podsumowanie jest proste:
  Turbo GT35 (nie garrett , inne wirniki!) jest idealna aby auto było szybkie
  ,o wiele lepiej samochód napędza się niż w przypadku małego turbo
  które szybko wstaje ale na górze pomimo zachowania boostu "umiera"
  Pamiętajmy o tym że ścigając się używamy przedziału 4tys->7tys.
  Każda kolejna zmiana biegu z odcinki to skok na 4tys rpm < +.
  i jeśli turbo generuje największą moc własnie w tym przedziale
  możemy tylko zyskać na przyśpieszeniach.
  Auto które nie trzeba kręcić wysoko żeby jechało to TDI,
  każdy kto zna wzór na moc i podstawy fizyki wie że trzeba kręcić wysoko ;)
  No ale kto co lubi ;)


 Pozdrawiam k64 Kamil - miłego oglądania ;)























    Stage 2 / przebudowa stage 1 - 2011r.

Nowe Turbo Gt35, wastegate, przeróbka maski
, przeróbka kolektora wydechowego, przeróbka dolotu ...



poprawki mechaniczne, Mocowanie turbiny,
nowe opony, wastegate 60mm zew, przeróbka wydechu...
strojenie , pierwsze testy :) ...
Żeby tylko zdążyć na Bemowo :)




Parę miesięcy dłubania, no i wkońcu finał - hamownia :)
pierwsze w Polsce 394KM i 504nM w nie zakutym m50b25 :)



 
 www.k64.pl reklama
 
 INOCHI uklady wydechowe
 
 www.k64.pl reklama
 

 

 Strona powstała dzięki zamiłowaniu do samochodów BMW.
Zapraszam do poszczególnych działów w których umieszczam podstawowe jak i trudno dostępne informacje o możliwościach doładowania jednostek napędowych tej marki. Temat doładowania silników BMW w Polsce jest w miare świeży i aktualny dlatego zaczynając od gratów:
W dziale Giełda oferuję turbiny



szczególnie model gt35 który jest najlepszym rozwiązaniem na maksymalną moc silnika m50 + (szczególnie seria), oraz już dostępne gotowe KIT zestawy zarówno z kompresorem jak i turbiną.

Oferuję jako jedyny w kraju najlepsze rozwiązanie na uszczelnienie głowicy/bloku poprzez PIRAMIDKI własnego pomysłu łącznie z wzmacnianymi uszczelkami pod głowice (odprężającymi).



Bardziej hobbystycznie:


- instalace turbo/kompresor
- strojenie silników
- przygotowywanie silników
- pomiary AFR
- oringowanie bloków

Reszta zwiedzając poszczególne działy.

Informacje nie wyssane z palca - potwierdzone na jednym z pierwszych jeżdzących mocniejszych M50 które tworzę do dnia dzisiejszego .



Dlatego małym dodatkiem do strony jest mój projekt i pierwsze 400KM w niezakutym silniku M50B25 NV .
przy 0,9 bara
- który bezawaryjnie znosił cały sezon 2011 na imprezach 1/4 mili w Polsce. Akutalnie modyfikacja jest daleko posunięta i idzie w kierunku cyfr 700+ ;)
z dołożonym kompresorem i turbiną.
- ta cała zabawa pozwala teraz na spełnianie marzeń również innych - a więc zapraszam i pozdrawiam k64 (Kamil)

gg: 7533850
k64@tlen.pl
tel.692-268-888


Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright (c) by k64 www.szczyrbowski.pl 2012

keyword: www.k64.pl - BMW TURBO & KOMPRESOR PERFORMANCE, KOMPRESSOR, EATON M62 M50, BMW TUTURBOCHARGER, SUPERCHARGER ,GT35, GT40, M50, M52, S50, S52 turbo, k64@tlen.pl, Kamil Szczyrbowski BMW turbo, kit zestaw turbo, turbiny bmw turbo holset bmw hx35 hx40 , uturbianie bmw, strojenie ,afr, ecumaster det 2 3 bmw turbo.