K64 bmw garage & &
  performance

  

 



  Odsłon / Ogólny
    2012.01.01

Ile ładujesz? ;)
0,5 bara
0,6 bara
0,7 bara
0,8 bara
0,9 bara
1.0 -> 1,3
do 1,5 bara.



Pagerank dla www.k64.pl

Powiadamiacz

Powiadom znajomych




Powiadomienia
www.k64.pl BMW PERFORMANCE / subskrypcja / news / nowości

Zapisz się / Twój email

dodaj usuń
 

Sklep internetowy dostępny pod adresem:
www.performance.k64.pl



Wszystkie dostępne produkty oraz usługi świadczone przez k64 garage,
dostępne właśnie w sklepie.
Dla firm oraz stałych klientów rabaty oraz promocje.
kontakt: +48 692268888 k64@tlen.pl
gg: 7533850 , facebook: https://www.facebook.com/K64.bmw

 

 STAGE 1 / M50 2,5L + turbo IHI VF43

 MODEL:
 BMW E36 sedan 325i M50B25 (bazowo 318i) 93r

 opcje wyposazenia:
 standard, najbardziej uboga ver jaka istnieje.

 MODYFIKACJE:
 Silnik seryjny (bez kucia) / stage 1

 MOC finalnie :300+KM 450nM~ nie udokumentowana 0,8bar
 Przed zmianami: 2,5 N/A - ???
 Po zamianach zmierzone: 0,5 bara 270KM udokumentowane

 silnik M50B25 bez vanosa 92r.
 silnik z automatu (anglik) 220tys km przebiegu

 -dół seryjny - bez dotykania przebieg,
 -kompresja jak fabryka na każdym z cylindrów.
 -po odprężeniu 10~ na cyl.  -głowica sciagnieta, splanowana (00,0016)
 -odprężony do ~ 8,0:1
 -dwie seryjne uszczelki 1,75 + przekładka między nimi 1,1mm
 -sruby do glowicy zwykle GOETZ.
 -wymieniony rozrzad tj lancuch, slizg glowny.
 -sprawdzone cisnieniowo zawory , glowica...


 Turbina:
 IHI VF43 (subaru impreza 2,5 WRX STI SPEC)
 Chłodzona i smarowana olejem.

 Układ dolotowy:
 - cały dolot z rur aluminiowych 60mm
 - złączki silikonowe samco, reszta na sztywno spawana (alu i nierdzewka)
 - intercooler z rdzeniem 61cm x 19cm z wyjściami po 2,5`
 - przepływonierz usunięty z układu /konwersja na map
 - odma odłączona z przepustnicy i krokowego , wypuszczona w atmosfere
 - usunięty filtr węglowy
 - usunięty wąż z odprężeniem baku paliwa
 - filtr stożkowy gąbkowy
 - Blow Off properfekt

 Układ wydechowy:
 - początkowo downmount kolektor wydechowy z nierdzewki (KIT),
 - przeciete flansze , wwiert na EGT
 - finalnie TOPMAUNT kolektor z nierdzewki własnej roboty
 - downmount turbo wydech 2,5`
 - przelot : 2,5cale od Turbo do Konca
 - tłumik końcowy : BRAK
 - tłumik srodkowy: przelotowy 2,5`

 Układ wtryskowy - paliwa :
 - wtryski 460cc LUCAS wysokoomowe
 - regulator cisnienia paliwa z regulacja przeniesiony do przodu
 - zmieniowe wszystkie weze paliwowe
 - usuniety przewod odprezajacy bak paliwa

 Elektronika, zegary
 - ECUMASTER DET II
 - brak sondy lambda
 - sonda innovate
 - dodatkowe wskazniki : boost, egt - auto gauge
 - map sensor motorola do 1,5bara.

 Układ chłodzenia:
 - seria z 1,8i nowa chlodnica
 - visco orginalne z 1,8i

 Układ napędowy:
 - sprzęgło na bazie 3.0 D (tarcza 2,8, docisk i zamach m57 330d)
 - skrzynia z 1,8i , dyfer 1,8i przełożenie 3:45 (krótkie biegi),
 - zaspawany most (mala glowa)

 Zawieszenie i układ jezdny
 - gwint przód, tył seryjne amory utwardzane
 - opony przód 225 x 40 x 17, opony tył: 245 x 40 x 17

 Układ hamulcowy:
 seria z 1,8 :)

 BODY KIT
 - przód seryjny zderzak z e36 po lifcie,wywalona kratka
 - tyl zderzak seryjny + dokladka `m
 - cała buda na gładko (bez listw),pomalowany akrylem + mat pasta (mat)
 - alu 17 BROCK B1
 - i pare innych pierdol o ktorych juz nie bede pisac


  finalne podsumowanie:

  auto "rwie" jak wściekłe od 2tys rpm , turbina bardzo małych
  rozmiarów , realnbie do max 340koni .
  Doładowanie stałe do końca , EGT 890C przy wot (max)!
  Idealny setup do driftu, każde wbicie biegu i naciśnięcie gazu wiąże się
  z miłym uczuciem wciskania w fotel.
  Moment obrotowy bardzo szybko dostępny, powodujący brak trakcji
  Auto z tym setupem było użytkowane około roku czasu
  bez większych problemów.
  Wystrojony na ecumaster DET 2 , z konwersją na map sensor.
  nie zmierzona do końca moc , szacowana na 340KM przy 0,8bara.
  czas na 1/4 mili 13,3 bez slika
  Idealny sprzęt na street, acz kolwiek na górze
  obrotów MOC już nie taka jaką generuje większych rozmiarów turbina.
  No ale każdy lubi to co lubi ;)
  Był to jeden z nielicznych swego czasu projektów które "jeździły" w Polsce.



 Poniżej parę finalnych zdjęć + video .
 Reszta zdjęć dostępna TUTAJ - łącznie z budową i opisami.

 tutaj - dostępne również VIDEO - stage1.

 Pozdrawiam k64 Kamil















 
 www.k64.pl reklama
 
 INOCHI uklady wydechowe
 
 www.k64.pl reklama
 

 

 Strona powstała dzięki zamiłowaniu do samochodów BMW.
Zapraszam do poszczególnych działów w których umieszczam podstawowe jak i trudno dostępne informacje o możliwościach doładowania jednostek napędowych tej marki. Temat doładowania silników BMW w Polsce jest w miare świeży i aktualny dlatego zaczynając od gratów:
W dziale Giełda oferuję turbiny



szczególnie model gt35 który jest najlepszym rozwiązaniem na maksymalną moc silnika m50 + (szczególnie seria), oraz już dostępne gotowe KIT zestawy zarówno z kompresorem jak i turbiną.

Oferuję jako jedyny w kraju najlepsze rozwiązanie na uszczelnienie głowicy/bloku poprzez PIRAMIDKI własnego pomysłu łącznie z wzmacnianymi uszczelkami pod głowice (odprężającymi).



Bardziej hobbystycznie:


- instalace turbo/kompresor
- strojenie silników
- przygotowywanie silników
- pomiary AFR
- oringowanie bloków

Reszta zwiedzając poszczególne działy.

Informacje nie wyssane z palca - potwierdzone na jednym z pierwszych jeżdzących mocniejszych M50 które tworzę do dnia dzisiejszego .



Dlatego małym dodatkiem do strony jest mój projekt i pierwsze 400KM w niezakutym silniku M50B25 NV .
przy 0,9 bara
- który bezawaryjnie znosił cały sezon 2011 na imprezach 1/4 mili w Polsce. Akutalnie modyfikacja jest daleko posunięta i idzie w kierunku cyfr 700+ ;)
z dołożonym kompresorem i turbiną.
- ta cała zabawa pozwala teraz na spełnianie marzeń również innych - a więc zapraszam i pozdrawiam k64 (Kamil)

gg: 7533850
k64@tlen.pl
tel.692-268-888


Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright (c) by k64 www.szczyrbowski.pl 2012

keyword: www.k64.pl - BMW TURBO & KOMPRESOR PERFORMANCE, KOMPRESSOR, EATON M62 M50, BMW TUTURBOCHARGER, SUPERCHARGER ,GT35, GT40, M50, M52, S50, S52 turbo, k64@tlen.pl, Kamil Szczyrbowski BMW turbo, kit zestaw turbo, turbiny bmw turbo holset bmw hx35 hx40 , uturbianie bmw, strojenie ,afr, ecumaster det 2 3 bmw turbo.