K64 bmw garage & &
  performance

  

 



  Odsłon / Ogólny
    2012.01.01

Ile ładujesz? ;)
0,5 bara
0,6 bara
0,7 bara
0,8 bara
0,9 bara
1.0 -> 1,3
do 1,5 bara.



Pagerank dla www.k64.pl

Powiadamiacz

Powiadom znajomych




Powiadomienia
www.k64.pl BMW PERFORMANCE / subskrypcja / news / nowości

Zapisz się / Twój email

dodaj usuń
 

 



Kute Korbowody


Do silników różnych marek:

Honda
Nissan
Opel
Renault
Subaru
Volkswagen
Audi

różne długości
standardowe wymiary jak i przystosowane na inną
średnicę sworznia tłoka !

Cena za 6szt. korbowodów: -do 1800zł (w zależności od marki)

Cena za 4szt. korbowodów: -do 1400zł (w zależności od marki)

Dodatkiem do każdego kpl są śruby ARP 2000.

jakość / gwarancja:

Horsepower Rating (hp): 600-1000 hp (4-6pistons)
RPM Rating: 9 000 rpm

Sprawdzone na silnikach ładujących 2,5 bara !

Jakościowo przewyższające np. firme EAGLE !

W całej długości są szersze jeszcze o 2mm niż PPm`y...

Nie jest to tania podróbka którą można znaleść na ebayu made in USA ;)

Przykładowe wymiary dla BMW:
H-beam connecting rods 135mm lub 140mm
pin 22mm (swożeń) lub 21mm (swożeń)
big end 48mm (wał)

DLA między innymi :

1.6 M40B16
1,8 M40B18
2.0 M50B20 (non VANOS)
2.5 M20B25, M50B25 (non VANOS), M52B25
2.8 M52B28
3.0 M54B30 S50B30 USA M3
3.2 M52B32 S52B32 S50B30 USA M3


Więcej na temat korbowodów do bmw
/ informacje / wymiary tutaj

Real foto / poglądowe , na przykładzie 135 mm H-Beam BMW M50/m30

w razie problemów przy doborze prosze o kontakt.













 
 www.k64.pl reklama
 
 INOCHI uklady wydechowe
 
 www.k64.pl reklama
 

 

 Strona powstała dzięki zamiłowaniu do samochodów BMW.
Zapraszam do poszczególnych działów w których umieszczam podstawowe jak i trudno dostępne informacje o możliwościach doładowania jednostek napędowych tej marki. Temat doładowania silników BMW w Polsce jest w miare świeży i aktualny dlatego zaczynając od gratów:
W dziale Giełda oferuję turbiny



szczególnie model gt35 który jest najlepszym rozwiązaniem na maksymalną moc silnika m50 + (szczególnie seria), oraz już dostępne gotowe KIT zestawy zarówno z kompresorem jak i turbiną.

Oferuję jako jedyny w kraju najlepsze rozwiązanie na uszczelnienie głowicy/bloku poprzez PIRAMIDKI własnego pomysłu łącznie z wzmacnianymi uszczelkami pod głowice (odprężającymi).



Bardziej hobbystycznie:


- instalace turbo/kompresor
- strojenie silników
- przygotowywanie silników
- pomiary AFR
- oringowanie bloków

Reszta zwiedzając poszczególne działy.

Informacje nie wyssane z palca - potwierdzone na jednym z pierwszych jeżdzących mocniejszych M50 które tworzę do dnia dzisiejszego .



Dlatego małym dodatkiem do strony jest mój projekt i pierwsze 400KM w niezakutym silniku M50B25 NV .
przy 0,9 bara
- który bezawaryjnie znosił cały sezon 2011 na imprezach 1/4 mili w Polsce. Akutalnie modyfikacja jest daleko posunięta i idzie w kierunku cyfr 700+ ;)
z dołożonym kompresorem i turbiną.
- ta cała zabawa pozwala teraz na spełnianie marzeń również innych - a więc zapraszam i pozdrawiam k64 (Kamil)

gg: 7533850
k64@tlen.pl
tel.692-268-888


Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright (c) by k64 www.szczyrbowski.pl 2012

keyword: www.k64.pl - BMW TURBO & KOMPRESOR PERFORMANCE, KOMPRESSOR, EATON M62 M50, BMW TUTURBOCHARGER, SUPERCHARGER ,GT35, GT40, M50, M52, S50, S52 turbo, k64@tlen.pl, Kamil Szczyrbowski BMW turbo, kit zestaw turbo, turbiny bmw turbo holset bmw hx35 hx40 , uturbianie bmw, strojenie ,afr, ecumaster det 2 3 bmw turbo.