K64 bmw garage & &
  performance

  

 



  Odsłon / Ogólny
    2012.01.01

Ile ładujesz? ;)
0,5 bara
0,6 bara
0,7 bara
0,8 bara
0,9 bara
1.0 -> 1,3
do 1,5 bara.



Pagerank dla www.k64.pl

Powiadamiacz

Powiadom znajomych




Powiadomienia
www.k64.pl BMW PERFORMANCE / subskrypcja / news / nowości

Zapisz się / Twój email

dodaj usuń
 

Sklep internetowy dostępny pod adresem:
www.performance.k64.pl



Wszystkie dostępne produkty oraz usługi świadczone przez k64 garage,
dostępne właśnie w sklepie.
Dla firm oraz stałych klientów rabaty oraz promocje.
kontakt: +48 692268888 k64@tlen.pl
gg: 7533850 , facebook: https://www.facebook.com/K64.bmw

 

Stage 3 / 2012r.
aktualnie: w pogoni za max mocą ! :)

 - został żeliwny niezniszczalny blok m50b25 oraz głowica z osprzętem.
 Reszta jest właściwie cała inna / nowa.
 KPL przeróbka, wszystko nowe, panewki, uszczelniacze, dół silnika...
 Główne zamiany to:

 zwiększona pojemność z 2,5L na 3.0 na kutych tłokach
 WOOSNERA przy pierwszym tak dużym rozwiercie w PL na 86,50 ,
 kute korbowody H-BEAM z Litwy z gwarancją na ponad 1000KM ,
 kuty wał z silnika 2,8 M52,
 piramidki własnego pomysłu odpowiadające
 za uszczelnienie komory spalania. (zobacz oferta - piramids kit)
 Przy tak dużym rozwiercie tylko piramidki są w stanie uszczelnić układ.
 Głowica po portingu, powiększone kanały...
 Dodatkowo w późniejszym etapie dołożenie prócz turbiny,
 kompresora EATON m62 na sprzęgle który będzie pobudzać / dostarczać
 więcej spalin dla nowej turbiny którą ciężko napędzić.

 Setup przedstawia się następująco:

 MODEL:
 BMW E36 sedan (bazowo 318i) 93r

 opcje wyposazenia:standard, ze stage 2.

 MODYFIKACJE:


 bazą jest silnik ze stage 1/2 - M50B25

 MOC:
 Przed zmianami: 394KM 504nm (przy stage 1 - 0,9 bara)
 Po zmianach: (w trakcie)

 -blok m50b25 (żeliwny) 92 rok
 -wał kuty m52 2,8L - Skok tłoka: 84.00
 -rozwiert cylindra aż do 86,50 ! (pierwszy taki stroker)
 -Pojemność skokowa w ten sposób zwiększona do: 2961,78cm3
 -blok splanowany o odpowiednia wartosc.
 -Kute tłoki odprężające WOOSNER (NIEMCY) wytrzymałość ~300koni / tłok.
 -pasowanie tłoków: 10setek , pokryte teflonem,
 -Pojemność komory spalania po zmianach: 65,82cm3
 -Kute korbowody (Litwa) do 1000koni gwarancja
 -uszczelka pod glowica - na zamówienie bez zakucia,specjalny materiał)
 -Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
 -Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
 -Powiększone kanały wydechowe ,wypolerowane, porting głowicy.
 -Zawory dotarte na nowo .
 -Za uszczelnienie bloku /cylindrów : PIRAMIDKI własnego pomysłu (na zew)
 -śruby do glowicy zwykłe elring
 -całośc przed skręceniem siknięta loctice dodatkowo
 -panewki główne: M57 (mahle) od diesla
 -panewki korbowodów: Glycko
 -śruby korbowodów: ARP
 -wymieniony rozrzad kpl nowy, ślizgi, pozbycie się napinacza pompy oleju,
 -wszystkie nowe uszczelki,śruby,
 -spływ oleju w obudowie rozrządu / nieco wyżej (eaton wchodzi)

 Układ doładowania:
 Turbo Replika GT35 (nie garrett) ar 1,0 ~ potencjał do 650KM (2bary) .
 hybryda pomiędzy garrettem GT3788R a garrettem GT4088.
 Chłodzona wodą i smarowana olejem.
 lozyska: jorurnal b. - 360 .
 strona zimna: AR/70
 ssanie: 102mm !
 strona goraca: AR/ 1.0~ TWIN SCROOL
 wymiary wirników:
 przód (ssanie): 67mm (polerka)/83mm
 tyl (wirnik spalin): 61,4 mm

 Dodatkowo do całego systemu instalacjiTurbo wpięcie w układ KOMPRESSOR
 EATON M62 na sprzęgle który będzie pobudzać turbine do działania
 oraz będzie ewentualnie odpowiedzialny za turbodziure przy zmianach
 biegu. Kompresor będzie automatycznie wyłączany aby nie obciążać silnika,
 edit: Turbina gt35 tymczasowa, idealnie sprawdza się w 3.0.

 Układ dolotowy:

 - cały dolot z rur aluminiowych 63mm
 - złączki silikonowe samco, reszta na sztywno spawana (alu i nierdzewka)
 - intercooler z rdzeniem 61cm x 30cm z wyjściami 3cale (redukcja)
 - przepływonierz odłączony z układu (konwersja na map sensor)
 - odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere
 - usunięty filtr węglowy
 - usunięty wąż z odprężeniem baku paliwa
 - Blow Off x 2 -> z regulacja , 2 sprezynowy, ala HKS , + properfekt typ 2.
 - 2x bypass zawór (przepustnica m50) z gruszką z turbiny.
 - kolektor ssący z nierdzewki własnego wykonania.

 Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy z nierdzewki,topmaunt, twinscrool z zachowaniem cyklu
   aż do zaworu WG (z przegrodą) - fotki kolektora w stage1.
 - zawór WG 60mm + scrimmer pipe
 - przelot : 4cale w błotnik
 - tłumik końcowy : BRAK
 - tłumik srodkowy: BRAK

 Układ wtryskowy - paliwa :
 - akutalnie 1700cc BOSH ! / 650cc DEKA zamknięte na 1 bar przy e85
 - regulator cisnienia paliwa z regulacja przeniesiony do przodu FMU 1:1
 - zmieniowe wszystkie węże paliwowe
 - usuniety przewod odprezający bak paliwa
 - 2 x pompy walbro 255l/h

 Elektronika, zegary
 - ECUMASTER DET II / 17.09.2012: wjazd det 3.
 - brak sondy lambda , sonda szerkopasmowa innovate.
 - dodatkowe wskazniki :
 : boost, egt, cisnienie paliwa , c.oleju, - auto gauge + afr innovate

 Układ chłodzenia:
 - seria z 1,8i nowa chlodnica
 - visco orginalne z 1,8i
 - wycięty zderzak na chłodzenie IC

 Układ napędowy:
 - sprzęgło zamach m50b20 roztoczony, tarcza organiczna + zamach wzmocniony VW 1,9tdi.
 - skrzynia z 1,8i ,
 - dyfer na małej głowie z diesla (mega długie przełożenie)
 - 100% szpera

 Zawieszenie i układ jezdny
 - gwint przód, amortyzatory utwardzane + gumy, sprężyny sportowe.
 - opony przód 225 x 40 x 17,
 - opony tył: 245 x 40 x 17 na codzien, na 1/4 sliki AVON 10,5cala 15stki - mieszanka miekka.
 - w planach hoosiery 26`

 Układ hamulcowy:
 seria z 1,8 , w planach tarcze i zaciski z e46 330d.

 BODY KIT
 - przód seryjny zderzak z e36 po lifcie,wywalona kratka
 - tyl zderzak seryjny + dokladka `m
 - lampy przód tył clear.
 - całość na gładko (bez listw),pomalowany akrylem + mat pasta (mat efekt)
 - tylnia szyba poliwęglan.  - przednia maska: żywica - 5kg.

Wszystkie aktualne zmiany udokumentowane w dziale foto + stage .

    29.04.2012 www.k64.pl gg:7533850
BMW e36 3.0 stock STAGE 3 wkońcu odpaliło, po wielu niespodziankach.





sierpien 2012 przed zawodami ...




 
 www.k64.pl reklama
 
 INOCHI uklady wydechowe
 
 www.k64.pl reklama
 

 

 Strona powstała dzięki zamiłowaniu do samochodów BMW.
Zapraszam do poszczególnych działów w których umieszczam podstawowe jak i trudno dostępne informacje o możliwościach doładowania jednostek napędowych tej marki. Temat doładowania silników BMW w Polsce jest w miare świeży i aktualny dlatego zaczynając od gratów:
W dziale Giełda oferuję turbiny



szczególnie model gt35 który jest najlepszym rozwiązaniem na maksymalną moc silnika m50 + (szczególnie seria), oraz już dostępne gotowe KIT zestawy zarówno z kompresorem jak i turbiną.

Oferuję jako jedyny w kraju najlepsze rozwiązanie na uszczelnienie głowicy/bloku poprzez PIRAMIDKI własnego pomysłu łącznie z wzmacnianymi uszczelkami pod głowice (odprężającymi).



Bardziej hobbystycznie:


- instalace turbo/kompresor
- strojenie silników
- przygotowywanie silników
- pomiary AFR
- oringowanie bloków

Reszta zwiedzając poszczególne działy.

Informacje nie wyssane z palca - potwierdzone na jednym z pierwszych jeżdzących mocniejszych M50 które tworzę do dnia dzisiejszego .



Dlatego małym dodatkiem do strony jest mój projekt i pierwsze 400KM w niezakutym silniku M50B25 NV .
przy 0,9 bara
- który bezawaryjnie znosił cały sezon 2011 na imprezach 1/4 mili w Polsce. Akutalnie modyfikacja jest daleko posunięta i idzie w kierunku cyfr 700+ ;)
z dołożonym kompresorem i turbiną.
- ta cała zabawa pozwala teraz na spełnianie marzeń również innych - a więc zapraszam i pozdrawiam k64 (Kamil)

gg: 7533850
k64@tlen.pl
tel.692-268-888


Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright (c) by k64 www.szczyrbowski.pl 2012

keyword: www.k64.pl - BMW TURBO & KOMPRESOR PERFORMANCE, KOMPRESSOR, EATON M62 M50, BMW TUTURBOCHARGER, SUPERCHARGER ,GT35, GT40, M50, M52, S50, S52 turbo, k64@tlen.pl, Kamil Szczyrbowski BMW turbo, kit zestaw turbo, turbiny bmw turbo holset bmw hx35 hx40 , uturbianie bmw, strojenie ,afr, ecumaster det 2 3 bmw turbo.