Wszystkie dostępne produkty oraz usługi świadczone przez k64 garage,
dostępne właśnie w sklepie.
Dla firm oraz stałych klientów rabaty oraz promocje.
kontakt: +48 692268888 k64@tlen.pl
gg: 7533850 , facebook: https://www.facebook.com/K64.bmw
Stage 3 / 2012r.
aktualnie: w pogoni za max mocą ! :)
- został żeliwny niezniszczalny blok m50b25 oraz głowica z osprzętem.
Reszta jest właściwie cała inna / nowa.
KPL przeróbka, wszystko nowe, panewki, uszczelniacze, dół silnika...
Główne zamiany to:
zwiększona pojemność z 2,5L na 3.0 na kutych tłokach
WOOSNERA przy pierwszym tak dużym rozwiercie w PL na 86,50 ,
kute korbowody H-BEAM z Litwy z gwarancją na ponad 1000KM ,
kuty wał z silnika 2,8 M52,
piramidki własnego pomysłu odpowiadające
za uszczelnienie komory spalania. (zobacz oferta - piramids kit)
Przy tak dużym rozwiercie tylko piramidki są w stanie uszczelnić układ.
Głowica po portingu, powiększone kanały...
Dodatkowo w późniejszym etapie dołożenie prócz turbiny,
kompresora EATON m62 na sprzęgle który będzie pobudzać / dostarczać
więcej spalin dla nowej turbiny którą ciężko napędzić.
Setup przedstawia się następująco:
MODEL:
BMW E36 sedan (bazowo 318i) 93r
opcje wyposazenia:standard, ze stage 2.
MODYFIKACJE:
bazą jest silnik ze stage 1/2 - M50B25
MOC:
Przed zmianami: 394KM 504nm (przy stage 1 - 0,9 bara)
Po zmianach: (w trakcie)
-blok m50b25 (żeliwny) 92 rok
-wał kuty m52 2,8L - Skok tłoka: 84.00
-rozwiert cylindra aż do 86,50 ! (pierwszy taki stroker)
-Pojemność skokowa w ten sposób zwiększona do: 2961,78cm3
-blok splanowany o odpowiednia wartosc.
-Kute tłoki odprężające WOOSNER (NIEMCY) wytrzymałość ~300koni / tłok.
-pasowanie tłoków: 10setek , pokryte teflonem,
-Pojemność komory spalania po zmianach: 65,82cm3
-Kute korbowody (Litwa) do 1000koni gwarancja
-uszczelka pod glowica - na zamówienie bez zakucia,specjalny materiał)
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
-Powiększone kanały wydechowe ,wypolerowane, porting głowicy.
-Zawory dotarte na nowo .
-Za uszczelnienie bloku /cylindrów : PIRAMIDKI własnego pomysłu (na zew)
-śruby do glowicy zwykłe elring
-całośc przed skręceniem siknięta loctice dodatkowo
-panewki główne: M57 (mahle) od diesla
-panewki korbowodów: Glycko
-śruby korbowodów: ARP
-wymieniony rozrzad kpl nowy, ślizgi, pozbycie się napinacza pompy oleju,
-wszystkie nowe uszczelki,śruby,
-spływ oleju w obudowie rozrządu / nieco wyżej (eaton wchodzi)
Układ doładowania:
Turbo Replika GT35 (nie garrett) ar 1,0 ~ potencjał do 650KM (2bary) .
hybryda pomiędzy garrettem GT3788R a garrettem GT4088.
Chłodzona wodą i smarowana olejem.
lozyska: jorurnal b. - 360 .
strona zimna: AR/70
ssanie: 102mm !
strona goraca: AR/ 1.0~ TWIN SCROOL
wymiary wirników:
przód (ssanie): 67mm (polerka)/83mm
tyl (wirnik spalin): 61,4 mm
Dodatkowo do całego systemu instalacjiTurbo wpięcie w układ KOMPRESSOR
EATON M62 na sprzęgle który będzie pobudzać turbine do działania
oraz będzie ewentualnie odpowiedzialny za turbodziure przy zmianach
biegu. Kompresor będzie automatycznie wyłączany aby nie obciążać silnika,
edit: Turbina gt35 tymczasowa, idealnie sprawdza się w 3.0.
Układ dolotowy:
- cały dolot z rur aluminiowych 63mm
- złączki silikonowe samco, reszta na sztywno spawana (alu i nierdzewka)
- intercooler z rdzeniem 61cm x 30cm z wyjściami 3cale (redukcja)
- przepływonierz odłączony z układu (konwersja na map sensor)
- odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere
- usunięty filtr węglowy
- usunięty wąż z odprężeniem baku paliwa
- Blow Off x 2 -> z regulacja , 2 sprezynowy, ala HKS , + properfekt typ 2.
- 2x bypass zawór (przepustnica m50) z gruszką z turbiny.
- kolektor ssący z nierdzewki własnego wykonania.
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy z nierdzewki,topmaunt, twinscrool z zachowaniem cyklu
aż do zaworu WG (z przegrodą) - fotki kolektora w stage1.
- zawór WG 60mm + scrimmer pipe
- przelot : 4cale w błotnik
- tłumik końcowy : BRAK
- tłumik srodkowy: BRAK
Układ wtryskowy - paliwa :
- akutalnie 1700cc BOSH ! / 650cc DEKA zamknięte na 1 bar przy e85
- regulator cisnienia paliwa z regulacja przeniesiony do przodu FMU 1:1
- zmieniowe wszystkie węże paliwowe
- usuniety przewod odprezający bak paliwa
- 2 x pompy walbro 255l/h
Elektronika, zegary
- ECUMASTER DET II / 17.09.2012: wjazd det 3.
- brak sondy lambda , sonda szerkopasmowa innovate.
- dodatkowe wskazniki :
: boost, egt, cisnienie paliwa , c.oleju, - auto gauge + afr innovate
Układ chłodzenia:
- seria z 1,8i nowa chlodnica
- visco orginalne z 1,8i
- wycięty zderzak na chłodzenie IC
Układ napędowy:
- sprzęgło zamach m50b20 roztoczony, tarcza organiczna + zamach wzmocniony VW 1,9tdi.
- skrzynia z 1,8i ,
- dyfer na małej głowie z diesla (mega długie przełożenie)
- 100% szpera
Zawieszenie i układ jezdny
- gwint przód, amortyzatory utwardzane + gumy, sprężyny sportowe.
- opony przód 225 x 40 x 17,
- opony tył: 245 x 40 x 17 na codzien, na 1/4 sliki AVON 10,5cala 15stki - mieszanka miekka.
- w planach hoosiery 26`
Układ hamulcowy:
seria z 1,8 , w planach tarcze i zaciski z e46 330d.
BODY KIT
- przód seryjny zderzak z e36 po lifcie,wywalona kratka
- tyl zderzak seryjny + dokladka `m
- lampy przód tył clear.
- całość na gładko (bez listw),pomalowany akrylem + mat pasta (mat efekt)
- tylnia szyba poliwęglan.
- przednia maska: żywica - 5kg.
Wszystkie aktualne zmiany udokumentowane w dziale foto + stage .
29.04.2012 www.k64.pl
gg:7533850
BMW e36 3.0 stock STAGE 3 wkońcu odpaliło, po wielu niespodziankach.
sierpien 2012 przed zawodami ...
Strona powstała dzięki zamiłowaniu do samochodów BMW.
Zapraszam do poszczególnych działów w których umieszczam podstawowe jak i trudno dostępne informacje o możliwościach doładowania jednostek napędowych tej marki.
Temat doładowania silników BMW w Polsce jest w miare świeży i aktualny dlatego zaczynając od gratów: W dziale Giełda oferuję turbiny
szczególnie model gt35 który jest najlepszym rozwiązaniem na maksymalną moc silnika m50 + (szczególnie seria), oraz już dostępne gotowe KIT zestawy zarówno z kompresorem jak i turbiną.
Oferuję jako jedyny w kraju najlepsze rozwiązanie na uszczelnienie
głowicy/bloku poprzez PIRAMIDKI własnego pomysłu łącznie z wzmacnianymi uszczelkami pod głowice (odprężającymi).
Bardziej hobbystycznie:
- instalace turbo/kompresor
- strojenie silników
- przygotowywanie silników
- pomiary AFR
- oringowanie bloków
Reszta zwiedzając poszczególne działy.
Informacje nie wyssane z palca - potwierdzone na
jednym z pierwszych jeżdzących mocniejszych M50 które tworzę do dnia dzisiejszego .
Dlatego małym dodatkiem do strony jest mój projekt i pierwsze 400KM w niezakutym silniku M50B25 NV . przy 0,9 bara - który bezawaryjnie znosił cały sezon 2011 na imprezach 1/4 mili w Polsce.
Akutalnie modyfikacja jest daleko posunięta i idzie w kierunku cyfr 700+ ;) z dołożonym kompresorem i turbiną. - ta cała zabawa pozwala teraz na spełnianie marzeń również innych - a więc zapraszam i pozdrawiam k64 (Kamil)