K64 bmw garage & &
  performance

  

 



  Odsłon / Ogólny
    2012.01.01

Ile ładujesz? ;)
0,5 bara
0,6 bara
0,7 bara
0,8 bara
0,9 bara
1.0 -> 1,3
do 1,5 bara.



Pagerank dla www.k64.pl

Powiadamiacz

Powiadom znajomych




Powiadomienia
www.k64.pl BMW PERFORMANCE / subskrypcja / news / nowości

Zapisz się / Twój email

dodaj usuń
 

Sklep internetowy dostępny pod adresem:
www.performance.k64.pl



Wszystkie dostępne produkty oraz usługi świadczone przez k64 garage,
dostępne właśnie w sklepie.
Dla firm oraz stałych klientów rabaty oraz promocje.
kontakt: +48 692268888 k64@tlen.pl
gg: 7533850 , facebook: https://www.facebook.com/K64.bmw

 



Piramids KIT !

Zapraszamy do NASZEGO SKLEPU
www.performance.k64.pl
Wszystkie dostępne produkty, aktualne ceny i promocje , Turbiny
zawory ... sprzęt oraz usługi k64garage dostępne sklepie.
Zapraszamy również na FORUM pod adresem: forum.k64.pl






Oferuję przygotowanie piramidek pod dowolny
rozmiar tłoka / rozwiert / blok
Zarówno z opcją pod rowek w bloku jak i bez !

oraz na odpowiednie odprężenie
(łącznie z uszczelką pod głowice !)

Cena 500zł! Cena dotyczy 6szt + uszczelka.

Jest to aktualnie jedyna możliwość na bezpieczne
"dmuchanie" powyżej 1,5 bara.

Jest to pewność na nie wydmuchanie
uszczelki pod głowicą.

Żadna przekładka , kleje lub też nawet oringowanie!
nie daje takiej niezawodności przy uszczelnianiu
komory spalania jak Piramidki.

Metoda niegdyś stosowana w formule 1 czy samochodach WRC.

szczegóły:

Oferuję przygotowanie piramidek własnego pomysłu -
nigdy wcześniej nie stosowanych w ten sposób.
Piramidka nie bedzie w tuleji cylindra jak w przypadku moncych
projektów tylko za tuleją cylindra.
Umieszczone są w rowku w bloku
(oferuję również przygotowanie pod ten rodzaj piramidki rowka w bloku)

zdj. nr1 - Przygotowany blok pod PIRAMIDKI wchodzące w blok silnika


lub

Możliwość zakupienia Piramidek z opcją bez rowka !
Również spełniające te same zadanie !
Podobne rozwiąznie jest stosowane w uszczelkach z oringami
w samochodach np. Lancia Delta Integrale.

Oczywiście opcja z rowkiem jest nieco wygodniejsza / uszczelnia na dole (blok->uszczelka) ale najważniejsze uniemożliwia przesunięcie się piramidki podczas nakładania głowicy, ale oczywiście ver bez rowka równie skuteczna.

O co chodzi? - żadna uszczelką pod głowice / okuta blachą, miedzią itd. Nie wytrzyma większego doładowania.

Oringowanie bloku tj roweK + drut tylko od dołu bardziej dociska uszczelke wokół cylindra = a co z górą? .

dlaczego piramidki?

Piramidki są poza tuleją cylindra W ten sposób zaden obcy material
nie bedzie bezposrednio w komorze spalania

Dodatkowo nie jest narażona sama piramidka na wysoką tmp gdyż
jest poza tuleją cylindra. Od strony tuleji - piramidka jest przedluzeniem tuleji cylindra na rowno ! Każde małe wychylenie / ostre kąty
powodować mogą np. spalanie stukowe. - Materiał / same piramidki są wykonane w dokładności do 0,05mm !

Sama uszczelka pod głowicą odpowiada tylko za uszczelnienie
kanałów wodnych / olejowych.


Taki sposób umożliwia na wielki rozwiert, żadna
uszczelka pod głowice nie uszczelni cylindrów, z pomocą własnie jest
Piramidka która w 100% uszczelni , wgryzając się /zgniatając w głowice.

Przy dociąganiu uszczelki z piramidkami nie jest koniecznością kupowania śrub np ARP. Spokojnie wystarczą zwykle śruby i dla przykładku BMW - 110nM jest wystarczające. Kiełki piramidki i tak wgryzą się w głowice - aluminium uszczelniając cylinder.

Przy tej technologii uszczelnienia komór spalania wzięte są pod uwagę
właściwości mechaniczne materiału, podatność na zgniatanie pod
obiążeniem X a co za tym idzie wysokość pierwotną i wysokość wyjściową
przy skręceniu głowicy momentem X Nm. Po skręceniu głowicy,
piramidki wbiją się w głowicę na X setek mm.

W zależności od zastosowania / piramidki mają różne rodzaje kiełków
/ ilości ! oraz wymiary ! kąty wychylenia.


Dostępne są KIT Piramids z uszczelkami odprężającymi !

Aktualnie na org rozmiar tuleji cylindra tj 84.00 (BMW M50/m52) przygotowane dla rowka / lub bez rowka w bloku silnika !

Oraz na dowolny inny rozwiert cylindra !

Cena za same oringi 6szt . 200zl
Kpl z uszczelką pod głowice odprężającą 8,5:1 ~ 400zł.




Przykładowe zdjęcią oferowanych jedno rodzaju Piramidek:









































 
 www.k64.pl reklama
 
 INOCHI uklady wydechowe
 
 www.k64.pl reklama
 

 

 Strona powstała dzięki zamiłowaniu do samochodów BMW.
Zapraszam do poszczególnych działów w których umieszczam podstawowe jak i trudno dostępne informacje o możliwościach doładowania jednostek napędowych tej marki. Temat doładowania silników BMW w Polsce jest w miare świeży i aktualny dlatego zaczynając od gratów:
W dziale Giełda oferuję turbiny



szczególnie model gt35 który jest najlepszym rozwiązaniem na maksymalną moc silnika m50 + (szczególnie seria), oraz już dostępne gotowe KIT zestawy zarówno z kompresorem jak i turbiną.

Oferuję jako jedyny w kraju najlepsze rozwiązanie na uszczelnienie głowicy/bloku poprzez PIRAMIDKI własnego pomysłu łącznie z wzmacnianymi uszczelkami pod głowice (odprężającymi).



Bardziej hobbystycznie:


- instalace turbo/kompresor
- strojenie silników
- przygotowywanie silników
- pomiary AFR
- oringowanie bloków

Reszta zwiedzając poszczególne działy.

Informacje nie wyssane z palca - potwierdzone na jednym z pierwszych jeżdzących mocniejszych M50 które tworzę do dnia dzisiejszego .



Dlatego małym dodatkiem do strony jest mój projekt i pierwsze 400KM w niezakutym silniku M50B25 NV .
przy 0,9 bara
- który bezawaryjnie znosił cały sezon 2011 na imprezach 1/4 mili w Polsce. Akutalnie modyfikacja jest daleko posunięta i idzie w kierunku cyfr 700+ ;)
z dołożonym kompresorem i turbiną.
- ta cała zabawa pozwala teraz na spełnianie marzeń również innych - a więc zapraszam i pozdrawiam k64 (Kamil)

gg: 7533850
k64@tlen.pl
tel.692-268-888


Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright (c) by k64 www.szczyrbowski.pl 2012

keyword: www.k64.pl - BMW TURBO & KOMPRESOR PERFORMANCE, KOMPRESSOR, EATON M62 M50, BMW TUTURBOCHARGER, SUPERCHARGER ,GT35, GT40, M50, M52, S50, S52 turbo, k64@tlen.pl, Kamil Szczyrbowski BMW turbo, kit zestaw turbo, turbiny bmw turbo holset bmw hx35 hx40 , uturbianie bmw, strojenie ,afr, ecumaster det 2 3 bmw turbo.