|
|
|
Piramids KIT !
Zapraszamy do NASZEGO SKLEPU
www.performance.k64.pl
Wszystkie dostępne produkty, aktualne ceny i promocje , Turbiny
zawory ... sprzęt oraz usługi k64garage dostępne sklepie.
Zapraszamy również na FORUM pod adresem: forum.k64.pl
Oferuję przygotowanie piramidek pod dowolny
rozmiar tłoka / rozwiert / blok
Zarówno z opcją pod rowek w bloku jak i bez !
oraz na odpowiednie odprężenie
(łącznie z uszczelką pod głowice !)
Cena 500zł! Cena dotyczy 6szt + uszczelka.
Jest to aktualnie jedyna możliwość na bezpieczne
"dmuchanie" powyżej 1,5 bara.
Jest to pewność na nie wydmuchanie
uszczelki pod głowicą.
Żadna przekładka , kleje lub też nawet oringowanie!
nie daje takiej niezawodności przy uszczelnianiu
komory spalania jak Piramidki.
Metoda niegdyś stosowana w formule 1 czy samochodach WRC.
szczegóły:
Oferuję przygotowanie piramidek własnego pomysłu -
nigdy wcześniej nie stosowanych w ten sposób.
Piramidka nie bedzie w tuleji cylindra jak w przypadku moncych
projektów tylko za tuleją cylindra.
Umieszczone są w rowku w bloku
(oferuję również przygotowanie pod ten rodzaj piramidki rowka w bloku)
zdj. nr1 - Przygotowany blok pod PIRAMIDKI wchodzące w blok silnika
lub
Możliwość zakupienia Piramidek z opcją bez rowka !
Również spełniające te same zadanie !
Podobne rozwiąznie jest stosowane w uszczelkach z oringami
w samochodach np. Lancia Delta Integrale.
Oczywiście opcja z rowkiem jest nieco wygodniejsza / uszczelnia na dole (blok->uszczelka) ale najważniejsze
uniemożliwia przesunięcie się piramidki podczas nakładania głowicy, ale oczywiście ver bez rowka równie skuteczna.
O co chodzi? - żadna uszczelką pod głowice / okuta blachą, miedzią itd.
Nie wytrzyma większego doładowania.
Oringowanie bloku tj roweK + drut tylko od dołu bardziej dociska uszczelke wokół
cylindra = a co z górą? .
dlaczego piramidki?
Piramidki są poza tuleją cylindra W ten sposób zaden obcy material
nie bedzie bezposrednio w komorze spalania
Dodatkowo nie jest narażona sama piramidka na wysoką tmp gdyż
jest poza tuleją cylindra. Od strony tuleji - piramidka jest
przedluzeniem tuleji cylindra na rowno ! Każde małe wychylenie / ostre kąty
powodować mogą np. spalanie stukowe. - Materiał / same piramidki są wykonane w dokładności do 0,05mm !
Sama uszczelka pod głowicą odpowiada tylko za uszczelnienie
kanałów wodnych / olejowych.
Taki sposób umożliwia na wielki rozwiert, żadna
uszczelka pod głowice nie uszczelni cylindrów, z pomocą własnie jest
Piramidka która w 100% uszczelni , wgryzając się /zgniatając w głowice.
Przy dociąganiu uszczelki z piramidkami nie jest koniecznością kupowania śrub np ARP.
Spokojnie wystarczą zwykle śruby i dla przykładku BMW - 110nM jest wystarczające.
Kiełki piramidki i tak wgryzą się w głowice - aluminium uszczelniając cylinder.
Przy tej technologii uszczelnienia komór spalania wzięte są pod uwagę
właściwości mechaniczne materiału, podatność na zgniatanie pod
obiążeniem X a co za tym idzie wysokość pierwotną i wysokość wyjściową
przy skręceniu głowicy momentem X Nm. Po skręceniu głowicy,
piramidki wbiją się w głowicę na X setek mm.
W zależności od zastosowania / piramidki mają różne rodzaje kiełków
/ ilości ! oraz wymiary ! kąty wychylenia.
Dostępne są KIT Piramids z uszczelkami odprężającymi !
Aktualnie na org rozmiar tuleji cylindra tj 84.00 (BMW M50/m52)
przygotowane dla rowka / lub bez rowka w bloku silnika !
Oraz na dowolny inny rozwiert cylindra !
Cena za same oringi 6szt . 200zl
Kpl z uszczelką pod głowice odprężającą 8,5:1 ~ 400zł.
Przykładowe zdjęcią oferowanych jedno rodzaju Piramidek:
|
|
|
|
|
|
Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright (c)
by k64 www.szczyrbowski.pl 2012
keyword: www.k64.pl - BMW TURBO & KOMPRESOR PERFORMANCE, KOMPRESSOR, EATON M62 M50, BMW TUTURBOCHARGER, SUPERCHARGER ,GT35, GT40, M50, M52, S50, S52 turbo, k64@tlen.pl, Kamil Szczyrbowski BMW turbo, kit zestaw turbo, turbiny bmw turbo holset bmw hx35 hx40 , uturbianie bmw, strojenie ,afr, ecumaster det 2 3 bmw turbo.
|
|