Wszystkie dostępne produkty oraz usługi świadczone przez k64 garage,
dostępne właśnie w sklepie.
Dla firm oraz stałych klientów rabaty oraz promocje.
kontakt: +48 692268888 k64@tlen.pl
gg: 7533850 , facebook: https://www.facebook.com/K64.bmw
Pierwsze zawody w Częstochowie - lotnisko rudniki 2012r. przy świeżo co
poskładanym silniku w 100% zaliczone , bardzo pozytywnie, impreza udana !
Jedna z lepszych w SSS , świetny pas lotniska, w całości poprostu super ;)
Ale zaczynając od początku ...
Silnik przez 2 tyg przed zawodami nie palił do końca, ciągłe poprawki,
problemy, a tu coś brak połączenia, a tu DME nawalony ,
alternator nie ładuje itd Aż wkońcu silnik zaczyna chodzić "ludzko" .
Pierwsze jazdy, doładowania i właściwie od razu docieranie na ostro.
W całości może zrobiłem 50km z czego 10km spokojnej
z przerwami oczywiście jazdy. Olej 3 razy zmieniany z 10w40 GM,
filtr oleju z 5 razy ! aż przed zawodami na castrol 10w60.
Całość docierana na szybko , aby tylko zdążyć na czas, zawieszenie nie
sprawdzone, brak procedury, zegary nie podłączone ale pierwsze zawody,
a więc muszę być ! Między czasie jeszcze kabel + zwarcie z budą i
rozrusznik kręci nawet na postoju po wyłączeniu stacyjki!
Dlaczego zawsze przed smamymi zawodami problemy ?
Jeden dzień przed zawodami gdy auto już zaczyna generować moc (0,9 bara)
Coś przerywa przy dołądowaniu powyżej 0,5 bara.
Niestety skrzynia biegów getrag z 318i odmawia o godz 13.
Ale o godz 21:30 kończymy zakładać nową z 316i :) (podziękowania dla Leszka)
Bez sprawdzenia wyjazd na zawody, godz 8 rano jestem na miejscu
silnik przerywa :( w dalszym ciągu, dodatkowo skrzynia dziwnie pracuje ale...
Przerywanie silnika było od początku związane z iskrą,
Łącznie w sobotę na zawodach zrobiłem z 20 przejazdów
z czego 90% przerywanych , powyżej 0,5 bara - ISKRA !
Słabe świece , fajki, cewki ... ciągłe podmiany ale nic z tego.
W niedziele rano po podmianie fajek z innego silnika udało się zlokalizować
problem i auto ożyło. Niestety już po 1 przejeździe po starych slikach AVON,
które i tak były beznadziejne - zostały szczępy, dziura, no i po zawodach.
Dla samego testu zakładamy zimowe opony aby przynajmniej pojeździć
i sukces ! na 17 calowych, zimowych oponach udaje się kręcic jak rok temu
na slikach i na większym doładowaniu :) te same czasy !
Średnio do konkurencji RWD DRAG przewaga by i może
była ale no właśnie...
... Na mecie ponad 190km/h przy startach z wielkimi stratami bo aż
3 lub 4 długości między nami - gdzie konkurencja średnio
(1 miejsce czas 11ET) na mecie ma prędkość 180km/h + - .
Niestety starty bez opon to tak duże straty że czas 12,7ET
kwalifikował mnie tylko na 5 miejsce, a więc bez półfinałów.
ALe humory mega dobre, odebrany puchar v-ce 2011 rwd turbo ,
oraz sprawność świeżo co zakutego i poskładanego , docieranego
silnka na ostro bardzo duża, silnik chodzi jak igiełka.
Impreza 2 dniowa z licznymi atrakcjami, super ekipa i wszystko dopięte na
ostatni guzik. Po samych zawodach okazuje się że siatka elastyczna wydechu
która była ze stage 2 (2011r.) była zwężona do 1 cala + - , 3L pojemności
auto rwie jak dzikie i taki restryktor na wydechu :)
vs Nissan GTR STAN (sprzętu nie potrzeba przedstawiać)
vs saab turbo
Strona powstała dzięki zamiłowaniu do samochodów BMW.
Zapraszam do poszczególnych działów w których umieszczam podstawowe jak i trudno dostępne informacje o możliwościach doładowania jednostek napędowych tej marki.
Temat doładowania silników BMW w Polsce jest w miare świeży i aktualny dlatego zaczynając od gratów: W dziale Giełda oferuję turbiny
szczególnie model gt35 który jest najlepszym rozwiązaniem na maksymalną moc silnika m50 + (szczególnie seria), oraz już dostępne gotowe KIT zestawy zarówno z kompresorem jak i turbiną.
Oferuję jako jedyny w kraju najlepsze rozwiązanie na uszczelnienie
głowicy/bloku poprzez PIRAMIDKI własnego pomysłu łącznie z wzmacnianymi uszczelkami pod głowice (odprężającymi).
Bardziej hobbystycznie:
- instalace turbo/kompresor
- strojenie silników
- przygotowywanie silników
- pomiary AFR
- oringowanie bloków
Reszta zwiedzając poszczególne działy.
Informacje nie wyssane z palca - potwierdzone na
jednym z pierwszych jeżdzących mocniejszych M50 które tworzę do dnia dzisiejszego .
Dlatego małym dodatkiem do strony jest mój projekt i pierwsze 400KM w niezakutym silniku M50B25 NV . przy 0,9 bara - który bezawaryjnie znosił cały sezon 2011 na imprezach 1/4 mili w Polsce.
Akutalnie modyfikacja jest daleko posunięta i idzie w kierunku cyfr 700+ ;) z dołożonym kompresorem i turbiną. - ta cała zabawa pozwala teraz na spełnianie marzeń również innych - a więc zapraszam i pozdrawiam k64 (Kamil)