K64 bmw garage & &
  performance

  

 



  Odsłon / Ogólny
    2012.01.01

Ile ładujesz? ;)
0,5 bara
0,6 bara
0,7 bara
0,8 bara
0,9 bara
1.0 -> 1,3
do 1,5 bara.



Pagerank dla www.k64.pl

Powiadamiacz

Powiadom znajomych




Powiadomienia
www.k64.pl BMW PERFORMANCE / subskrypcja / news / nowości

Zapisz się / Twój email

dodaj usuń
 

Sklep internetowy dostępny pod adresem:
www.performance.k64.pl



Wszystkie dostępne produkty oraz usługi świadczone przez k64 garage,
dostępne właśnie w sklepie.
Dla firm oraz stałych klientów rabaty oraz promocje.
kontakt: +48 692268888 k64@tlen.pl
gg: 7533850 , facebook: https://www.facebook.com/K64.bmw

 



2012 - SSS 1/4 mili Częstochowa Lotnisko Rudniki ! 26/27.05.

No i po zawodach !!!




Pierwsze zawody w Częstochowie - lotnisko rudniki 2012r. przy świeżo co
poskładanym silniku w 100% zaliczone , bardzo pozytywnie, impreza udana !
Jedna z lepszych w SSS , świetny pas lotniska, w całości poprostu super ;)
Ale zaczynając od początku ...

Silnik przez 2 tyg przed zawodami nie palił do końca, ciągłe poprawki,
problemy, a tu coś brak połączenia, a tu DME nawalony ,
alternator nie ładuje itd Aż wkońcu silnik zaczyna chodzić "ludzko"
. Pierwsze jazdy, doładowania i właściwie od razu docieranie na ostro.
W całości może zrobiłem 50km z czego 10km spokojnej
z przerwami oczywiście jazdy. Olej 3 razy zmieniany z 10w40 GM,
filtr oleju z 5 razy ! aż przed zawodami na castrol 10w60.
Całość docierana na szybko , aby tylko zdążyć na czas, zawieszenie nie
sprawdzone, brak procedury, zegary nie podłączone ale pierwsze zawody,
a więc muszę być ! Między czasie jeszcze kabel + zwarcie z budą i
rozrusznik kręci nawet na postoju po wyłączeniu stacyjki!
Dlaczego zawsze przed smamymi zawodami problemy ?
Jeden dzień przed zawodami gdy auto już zaczyna generować moc (0,9 bara)
Coś przerywa przy dołądowaniu powyżej 0,5 bara.
Niestety skrzynia biegów getrag z 318i odmawia o godz 13.
Ale o godz 21:30 kończymy zakładać nową z 316i :) (podziękowania dla Leszka)
Bez sprawdzenia wyjazd na zawody, godz 8 rano jestem na miejscu
silnik przerywa :( w dalszym ciągu, dodatkowo skrzynia dziwnie pracuje ale...

Przerywanie silnika było od początku związane z iskrą,
Łącznie w sobotę na zawodach zrobiłem z 20 przejazdów
z czego 90% przerywanych , powyżej 0,5 bara - ISKRA !
Słabe świece , fajki, cewki ... ciągłe podmiany ale nic z tego.
W niedziele rano po podmianie fajek z innego silnika udało się zlokalizować
problem i auto ożyło. Niestety już po 1 przejeździe po starych slikach AVON,
które i tak były beznadziejne - zostały szczępy, dziura, no i po zawodach.
Dla samego testu zakładamy zimowe opony aby przynajmniej pojeździć
i sukces ! na 17 calowych, zimowych oponach udaje się kręcic jak rok temu
na slikach i na większym doładowaniu :) te same czasy !
Średnio do konkurencji RWD DRAG przewaga by i może
była ale no właśnie...
... Na mecie ponad 190km/h przy startach z wielkimi stratami bo aż
3 lub 4 długości między nami - gdzie konkurencja średnio
(1 miejsce czas 11ET) na mecie ma prędkość 180km/h + - .
Niestety starty bez opon to tak duże straty że czas 12,7ET
kwalifikował mnie tylko na 5 miejsce, a więc bez półfinałów.
ALe humory mega dobre, odebrany puchar v-ce 2011 rwd turbo ,
oraz sprawność świeżo co zakutego i poskładanego , docieranego
silnka na ostro bardzo duża, silnik chodzi jak igiełka.

Impreza 2 dniowa z licznymi atrakcjami, super ekipa i wszystko dopięte na
ostatni guzik. Po samych zawodach okazuje się że siatka elastyczna wydechu
która była ze stage 2 (2011r.) była zwężona do 1 cala + - , 3L pojemności
auto rwie jak dzikie i taki restryktor na wydechu :)

Na następnych zawodach będzie napewno lepiej :)

etap 2 : kompresor, poprawienie zawieszenia, "normalne" ogumienie
i "normalne" doładowanie" niebawem.

Poniżej pare przejazdów i foto relacja, pozdrawiam Kamil k64 ;)


wyniki http://www.sss.org.pl/timingdb.php?view=270512

vs Golf RWD 4,2 TURBO (zrobił najlepszy przejazd)


vs Nissan GTR STAN (sprzętu nie potrzeba przedstawiać)


vs saab turbo




 
 www.k64.pl reklama
 
 INOCHI uklady wydechowe
 
 www.k64.pl reklama
 

 

 Strona powstała dzięki zamiłowaniu do samochodów BMW.
Zapraszam do poszczególnych działów w których umieszczam podstawowe jak i trudno dostępne informacje o możliwościach doładowania jednostek napędowych tej marki. Temat doładowania silników BMW w Polsce jest w miare świeży i aktualny dlatego zaczynając od gratów:
W dziale Giełda oferuję turbiny



szczególnie model gt35 który jest najlepszym rozwiązaniem na maksymalną moc silnika m50 + (szczególnie seria), oraz już dostępne gotowe KIT zestawy zarówno z kompresorem jak i turbiną.

Oferuję jako jedyny w kraju najlepsze rozwiązanie na uszczelnienie głowicy/bloku poprzez PIRAMIDKI własnego pomysłu łącznie z wzmacnianymi uszczelkami pod głowice (odprężającymi).



Bardziej hobbystycznie:


- instalace turbo/kompresor
- strojenie silników
- przygotowywanie silników
- pomiary AFR
- oringowanie bloków

Reszta zwiedzając poszczególne działy.

Informacje nie wyssane z palca - potwierdzone na jednym z pierwszych jeżdzących mocniejszych M50 które tworzę do dnia dzisiejszego .



Dlatego małym dodatkiem do strony jest mój projekt i pierwsze 400KM w niezakutym silniku M50B25 NV .
przy 0,9 bara
- który bezawaryjnie znosił cały sezon 2011 na imprezach 1/4 mili w Polsce. Akutalnie modyfikacja jest daleko posunięta i idzie w kierunku cyfr 700+ ;)
z dołożonym kompresorem i turbiną.
- ta cała zabawa pozwala teraz na spełnianie marzeń również innych - a więc zapraszam i pozdrawiam k64 (Kamil)

gg: 7533850
k64@tlen.pl
tel.692-268-888


Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright (c) by k64 www.szczyrbowski.pl 2012

keyword: www.k64.pl - BMW TURBO & KOMPRESOR PERFORMANCE, KOMPRESSOR, EATON M62 M50, BMW TUTURBOCHARGER, SUPERCHARGER ,GT35, GT40, M50, M52, S50, S52 turbo, k64@tlen.pl, Kamil Szczyrbowski BMW turbo, kit zestaw turbo, turbiny bmw turbo holset bmw hx35 hx40 , uturbianie bmw, strojenie ,afr, ecumaster det 2 3 bmw turbo.