Wszystkie dostępne produkty oraz usługi świadczone przez k64 garage,
dostępne właśnie w sklepie.
Dla firm oraz stałych klientów rabaty oraz promocje.
kontakt: +48 692268888 k64@tlen.pl
gg: 7533850 , facebook: https://www.facebook.com/K64.bmw
Zapraszamy do NASZEGO SKLEPU www.performance.k64.pl
Wszystkie dostępne produkty, aktualne ceny i promocje , Turbiny
zawory ... sprzęt oraz usługi k64garage dostępne sklepie.
Zapraszamy również na FORUM pod adresem: forum.k64.pl
Turbiny / turbo o oznaczeniu gt35 /
cena: 1350zł !
przesyłka 50zł.
w odprężonym 2,5L BMW M50 przy niecałym 1bardało 394KM 504nM (seria 192KM /NA)
był to pierwszy taki wynik na hamowni w seryjnym bmw 2,5L m50.
Tym samym obalony został mit 350koni
oraz mało tego -cały sezon 2011 auto jeździło na zawodach 1/4 mili.
moc: do 650HP ~ + -
waga: 10kg
dodatki: uszczelki, pokrywy, org karton.
stan: NOWE !
szczególy:
-wymagany restryktor oleju 2mm - max 2,5mm
-wymagane BRAK restryktora w zasilaniu wodą
DO CZEGO?
do silnikow od 2,2L - 2,5L z przeznaczeniem raczej
na max moc na "górze" - drag. Późno wstanie ale na tyle że przy
przepięciach biegów dalej boost będzie utrzymany.
do silników 2,8L - 3,5L , właściwie idealnie - na street
i moce min. 400KM - 650hp (max 2bar)
informacje dodatkowe
turbina ta jest właściwie hybrydą:
strona ssąca to jak turbina garretta seria T (muszla)
jak i wirnik ssący identycznie.
wirnik ssacy: 83mm , a więc mega duży , duża wydajność kompresora.
TwinScrool i musza wydechowa ~1.0 ar -
idealny ar dla silników min, 2,5L. (przy Twin Scoolu!)
Model ten Później wstaje troszeczke niż np. holset hx35 ze
względu na wielki ar wydechowy i 61mm stosunkowo maly wirnik
wydechowy (hx35 ma 58mm wirnik wydechowy ale przy 12cm czyli
ok 85ar (w przeliczeniu) muszli wydechowej te 800rpm wczesnie wstaje)
ale oczywiście wydajność tej turbiny jest nie porownywalnie
większa do holseta hx35/hx40 !
Przy wtryskach 460cc i 4,5bara na listwie jest na styk
przy 1,1bara z paliwem. - m50 (odprezenie 8,5~)
Tak więc można sobie wyobrazić jak jest wydajna
skoro 440cc zamyka przy 1 barze.
Idealna dla bmw 2,5 2,8 3.0 , VW VR6 R32 - ogolnie 2,2L -> 3,5L .
model ten tylko jest nazywany gt35 ale nie jest garrett oczywiście.
orginalny gt35 GARRETT ma inne wymiary wirników, i mniejszą wydajność!
Jest to najlepsza replika jaka istnieje,nie jest to tania chinska
podróbka firmy TURBOCHARGER, jedyna tak dobra firma
robiąca podróbki turbin. Wirniki wyważone jako nieliczne tak dobrze /
sprawdzone na wyważarce / potwierdzeniem jest zresztą
zaznaczone fabrycznie wirniki farbą.
Te same turbiny używane bardzo często nawet w bardzo mocnych
setupach w USA czy Niemczech.
Poniżej przestawiam film - hamownie: maha (obciążeniowa) na której:
zegar doładowania oraz licznik (obroty) przedstawiający wstawanie
turbiny, oraz utrzymywanie boostu , na koniec wynik z hamowni. (2,5L m50)
Jesli ktoś ma ochote poprawic spoolup - czyli wstawanie turbiny
można podpasowac strone wydechowa z holseta 12cm
(bedzie potrzebne wybranie na frezarce)
Lub zerknać na model gt35 z mniejszą stroną wydechową.
w 2,5L wstawało przy 3tys (utrzymywało 0,5 bara) a przy 4200 ~ 1bar
w 2,8L pełny boost 3700. (sterowanie vanosem)
w 3.0L pełny boost 3800. (bez sterowania vanosem)
w 3.2L 3200rpm ! (sprawdzone na r32)
turbina jest specyficzna, w bardzo krótkim czasie od prawie
że zerowego doładowania wskakuje pełny boost, między innymi że nie są to łożyska BB.
OCZYWISCIE Nowe !
wysylka i wplata: Wplata na konto,
pobranie (kurier) (poczta), odbior osobisty preferowany.
orginalne opakowanie.
Strona powstała dzięki zamiłowaniu do samochodów BMW.
Zapraszam do poszczególnych działów w których umieszczam podstawowe jak i trudno dostępne informacje o możliwościach doładowania jednostek napędowych tej marki.
Temat doładowania silników BMW w Polsce jest w miare świeży i aktualny dlatego zaczynając od gratów: W dziale Giełda oferuję turbiny
szczególnie model gt35 który jest najlepszym rozwiązaniem na maksymalną moc silnika m50 + (szczególnie seria), oraz już dostępne gotowe KIT zestawy zarówno z kompresorem jak i turbiną.
Oferuję jako jedyny w kraju najlepsze rozwiązanie na uszczelnienie
głowicy/bloku poprzez PIRAMIDKI własnego pomysłu łącznie z wzmacnianymi uszczelkami pod głowice (odprężającymi).
Bardziej hobbystycznie:
- instalace turbo/kompresor
- strojenie silników
- przygotowywanie silników
- pomiary AFR
- oringowanie bloków
Reszta zwiedzając poszczególne działy.
Informacje nie wyssane z palca - potwierdzone na
jednym z pierwszych jeżdzących mocniejszych M50 które tworzę do dnia dzisiejszego .
Dlatego małym dodatkiem do strony jest mój projekt i pierwsze 400KM w niezakutym silniku M50B25 NV . przy 0,9 bara - który bezawaryjnie znosił cały sezon 2011 na imprezach 1/4 mili w Polsce.
Akutalnie modyfikacja jest daleko posunięta i idzie w kierunku cyfr 700+ ;) z dołożonym kompresorem i turbiną. - ta cała zabawa pozwala teraz na spełnianie marzeń również innych - a więc zapraszam i pozdrawiam k64 (Kamil)