K64 bmw garage & &
  performance

  

 



  Odsłon / Ogólny
    2012.01.01

Ile ładujesz? ;)
0,5 bara
0,6 bara
0,7 bara
0,8 bara
0,9 bara
1.0 -> 1,3
do 1,5 bara.



Pagerank dla www.k64.pl

Powiadamiacz

Powiadom znajomych




Powiadomienia
www.k64.pl BMW PERFORMANCE / subskrypcja / news / nowości

Zapisz się / Twój email

dodaj usuń
 

Sklep internetowy dostępny pod adresem:
www.performance.k64.pl



Wszystkie dostępne produkty oraz usługi świadczone przez k64 garage,
dostępne właśnie w sklepie.
Dla firm oraz stałych klientów rabaty oraz promocje.
kontakt: +48 692268888 k64@tlen.pl
gg: 7533850 , facebook: https://www.facebook.com/K64.bmw

 

Zapraszamy do NASZEGO SKLEPU
www.performance.k64.pl
Wszystkie dostępne produkty, aktualne ceny i promocje , Turbiny
zawory ... sprzęt oraz usługi k64garage dostępne sklepie.
Zapraszamy również na FORUM pod adresem: forum.k64.pl


    GT35 AR70 / AR63

1,8L 2.0L (max hp / Drag)
2,5L - 3.0 (highPOWER) (street) max horsepower: 600.


opcja na min. 1,8L (dragowo!) - 2.2L i max moce w tym przedziale pojemności

i wyżej 2,2L - 3.0 L ! na streetowy setup bardziej bez restrykcji na wydechu.

Na tej turbinie jest możliwość osiągnięcia mocy do 600 KM.

1.4 bara dostępne jest przy 4000rpm w c20 let.
Niby późno ale na 1/4 mili i max moce idealnie.
W vw vr6 2,8L 1,5bara dało 500koni a boost dostępny był
przy 3tys rpm.

Turbina identyczna wymiarowo (wirniki i muszle) co garrett
gt35 z 63 wydechem. Idealna na dragowe mniejsze pojemnośći 1,8 - 2.0
np. c20let / 1,8T VAG ... lub szybki spool w większych
pojemościach (2,5L - 3.0L), bez jakiś większych blokad na wydechu!
ze względu na mały A/R wydechowy 63 a wylot spalin (wirnik) aż 73mm!

dodatkowo anti-surge.

lozyska: jorurnal b. - 360 .
chlodzenie : woda + olej
strona zimna: AR/70
strona goraca: AR/ 63

wymiary wirników:
przód (ssanie 61/82)
tyl (wirnik spalin): 62/68 mm
wydech wylot: 73mm

dolot: 63-65mm

moc: do 600HP ~ + -
waga: 10kg
dodatki: uszczelki, pokrywy, org karton.
stan: NOWE !




szczególy:

-restryktor oleju - 2mm to minimum, zalecane 2,5mm powyzej 1 bara.





























 
 www.k64.pl reklama
 
 INOCHI uklady wydechowe
 
 www.k64.pl reklama
 

 

 Strona powstała dzięki zamiłowaniu do samochodów BMW.
Zapraszam do poszczególnych działów w których umieszczam podstawowe jak i trudno dostępne informacje o możliwościach doładowania jednostek napędowych tej marki. Temat doładowania silników BMW w Polsce jest w miare świeży i aktualny dlatego zaczynając od gratów:
W dziale Giełda oferuję turbiny



szczególnie model gt35 który jest najlepszym rozwiązaniem na maksymalną moc silnika m50 + (szczególnie seria), oraz już dostępne gotowe KIT zestawy zarówno z kompresorem jak i turbiną.

Oferuję jako jedyny w kraju najlepsze rozwiązanie na uszczelnienie głowicy/bloku poprzez PIRAMIDKI własnego pomysłu łącznie z wzmacnianymi uszczelkami pod głowice (odprężającymi).



Bardziej hobbystycznie:


- instalace turbo/kompresor
- strojenie silników
- przygotowywanie silników
- pomiary AFR
- oringowanie bloków

Reszta zwiedzając poszczególne działy.

Informacje nie wyssane z palca - potwierdzone na jednym z pierwszych jeżdzących mocniejszych M50 które tworzę do dnia dzisiejszego .



Dlatego małym dodatkiem do strony jest mój projekt i pierwsze 400KM w niezakutym silniku M50B25 NV .
przy 0,9 bara
- który bezawaryjnie znosił cały sezon 2011 na imprezach 1/4 mili w Polsce. Akutalnie modyfikacja jest daleko posunięta i idzie w kierunku cyfr 700+ ;)
z dołożonym kompresorem i turbiną.
- ta cała zabawa pozwala teraz na spełnianie marzeń również innych - a więc zapraszam i pozdrawiam k64 (Kamil)

gg: 7533850
k64@tlen.pl
tel.692-268-888


Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright (c) by k64 www.szczyrbowski.pl 2012

keyword: www.k64.pl - BMW TURBO & KOMPRESOR PERFORMANCE, KOMPRESSOR, EATON M62 M50, BMW TUTURBOCHARGER, SUPERCHARGER ,GT35, GT40, M50, M52, S50, S52 turbo, k64@tlen.pl, Kamil Szczyrbowski BMW turbo, kit zestaw turbo, turbiny bmw turbo holset bmw hx35 hx40 , uturbianie bmw, strojenie ,afr, ecumaster det 2 3 bmw turbo.